вторник, 23 октября 2012 г.

Агрус

Він перевершує за своїми лікувальними властивостями малину, вишню, яблука. Ягоди вживають при захворюваннях нирок, сечового міхура, травного тракту і шлункових різях, шкірних захворюваннях, порушеннях обміну речовин, зайвої ваги. Агрус надає сприятливу дію на серцево-судинну систему, зміцнює стінки кровоносних судин. У результаті сезонного лікування відступає анемія, якого б походження вона не була. Особливо корисний агрус літнім людям. Щорічне лікування агрусом служить хорошою профілактикою від появи пухлин.
 НИРКИ. За 2 3 тижні систематичного прийому агрусу по 1 склянці 3 рази в день можна помітно підлікувати запалення в нирках і сечовому міхурі. 
КЛІМАКС. В даний час досвідчені цілителі успішно лікують за сезон агрусу, тобто за 3 4 тижня, клімактеричні затяжні кровотечі, призначаючи до кілограма в день свіжий агрус - дрібними порціями.Бешихове запалення (будь-яке гостре запалення шкіри). Готувати з розрахунку 2 3 столові ложки ягід на склянку води. Кип'ятити на слабкому вогні 10 хвилин. Ретельно процідити через кілька шарів марлі. Робити примочки на уражені місця, фіксуючи на 5 8:00. Дати шкірі відпочити 1 2:00, і знову поставити примочку. 
ЗАПАЛЕННЯ ГОРЛА. Безвідмовний засіб - сік свіжого агрусу, змішаний з невеликою кількістю меду. Зазвичай п'ють по 1/3 склянки соку на день перед їжею. 
АНЕМІЯ. Якого б вона не була характеру, через 3 4 тижні лікування нормалізується формула крові. Особливо добре допомагає літнім людям і дітям. Вживати по 1/4 1/3 склянки в день 3 рази перед їжею. 
ОЖИРІННЯ. Лікувальна дієта зі свіжим агрусом і його соком допомагає відновити разлаженной обмінні процеси і скинути 6 серпня зайвих кілограмів.***Однак і у агрусу є свої «але». Агрус протипоказаний при діабеті. Не можна вживати його в якості лікувального засобу при виразці шлунка і дванадцятипалої кишки, гастритах, колітах. Шкірочка ягід і кісточки можуть викликати загострення ентероколіту.

1 комментарий:

  1. “Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким розворотом і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за кулісами. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.

    ОтветитьУдалить