четверг, 18 июля 2013 г.

Корисні поради для здоров'я

Застуда тікає геть.
Зараз настає така пора, коли дуже легко підхопити якесь застуда. Як тільки починає закладати груди, відразу приступаю до активних дій.
2 чайні ложки сухої гірчиці, 1 столову ложку меду, розтопленого на водяній бані, швидко змішую з 2 столовими ложками гарячої води. У цю суміш розміщую марлю, складену в 2 - 3 шари (за розміром грудей), і прикладаю до грудної клітки, потім накладаю компресним папір і добре укутують. При сильному печінні зняти, але все ж таки бажано потримати не менш 30 хвилин. Кілька таких процедур на ніч, і застуда тікає геть.
Секрет красивого волосся
Я завжди дивувалася, чому у моєї бабусі в її віці такі гарні довгі і міцні волосся. Виявляється, секрет у тому, що вона ніколи не користується водою з-під крана. Миє бабуся голову виключно відваром з трав. Він готується з шавлії, кори дуба, листя берези, кропиви, лушпиння цибулі, кореня лопуха (по столовій ложці кожного інгредієнта). Суміш заливає окропом і дає настоятися 15 хвилин. Отриманим відваром миє голову, після чого ополіскує волосся водою, в якій розведено невелика кількість лимонної кислоти.
Корисна материнка
Моя бабуся часто страждає головними болями. Допомагає їй тільки один засіб, яким я хочу поділитися з вами. Основа рецепта - материнка. Столову ложку сухої трави залити 0,5 л окропу, укутати і дати настоятися протягом 30 хвилин. Після цього процідити і приймати при головних болях по 0,5 - 2 склянки 2-3 рази на день. Цим засобом можна користуватися вагітним жінкам (!)

Комментариев нет:

Отправить комментарий