воскресенье, 18 ноября 2012 г.

Пустирник

Так, настій, настоянку, екстракт кропиви собачої часто використовують при неврозах, гіпертонічній хворобі, стенокардії, міокардиті, пороках серця, контузія головного мозку, легких формах базедової хвороби, вегетосудинної дистонії та ін Але те, що пустирник застосовується при холодової алергії - в какой то момент це для мене стало новиною. Відкрився пустирник для мене при різних порушеннях статевого циклу у жінок, при фіброміома матки. До відома я прийняв і те, що екстракт трави збільшує при епілепсії інтервали між припадками, це підтверджено клінічними випробуваннями. Допомагає пустирник при пухлинах і гангренозних ранах. Використовував я пустирник при успішному лікуванні ендометриту (щоправда, в поєднанні з іншими травами). Пустирник неодмінно входить в склади для спринцювань - починаючи з дисфункції яєчників і аж до раку матки.І все ж на рецептах я вирішив не зупинятися, тому що здебільшого вони однотипні і в будь-якій аптеці можна отримати вичерпну консультацію. При цілому оберемку різних хвороб практично одне і те ж. До прикладу; сік трави змішують навпіл з горілкою і приймають по 1 чайній ложці 3 рази на день до їжі при серцебитті, серцево судинних неврозах, підвищеній нервовій збудливості, початкових стадіях гіпертонії, кардіосклерозі, міокардиті, пороках серця, серцевої слабкості після грипу та інших інфекційних хвороб, при головному болі, недокрів'ї, задишки, шлунково кишкових коліках, бронхіальній астмі, при хворобливих менструаціях і їх затримці, при безсонні, при ангіодістоніческій синдромах кінцівок, нейроциркуляторної дистонії, ішемічної хвороби мозку.
***
Пустирник серйозних протипоказань не має, хіба що не варто користуватися ним при гіпотонії. Трапляється рідко, але при тривалому застосуванні може викликати алергічну реакцію аж до повної непереносимості - це мені доводилося спостерігати у декількох хворих, що лікувалися від гіпертонії і захворювань серця.

Комментариев нет:

Отправить комментарий